O duchovním poznání a cestě bez dogmat a jiných nesmyslů na konci této Epochy

Děje se něco? - 33 (Radostná Zpráva)

26.03.2011 18:36

Vážení čtenáři a čtenářky, oznamuji Vám velice radostnou zpravu:

Dnes, to je 26.3.2011 v 18,30 SEČ byly zrušeny všechny karmické vztahy a vazby mezi všemi bytostmi žijícími zde na Zemi, které vznikly bez rozdílu času a prostoru ve Stvoření....

Toto rušení karmických vztahů a závazků se dále rozšiřuje na celý 11.Vesmír a jejich Bytosti!!!

 

Pokud by Vám kdokoliv říkal, že máte nějaké karmické uzly či vztahy na jiné bytosti či vztahy, není to již pravda a dotyčný spíše prokazuje, že vám neříká pravdu, nebo nic neumí....

LK

 

Diskusní téma: Děje se něco? - 33 (Radostná Zpráva)

Datum: 05.01.2012

Vložil: Michal

Titulek: Je to hrozná legrace...

... sledovat divadlo na tomto webu.

Datum: 23.06.2011

Vložil: Marie

Titulek: pro pana Ludka

Dobrý den pane Ludku, i já jsem četla stránky Amezdas a mám z toho obrovskou radost. Jen bych poopravila Ježíš a Magdaléna, jako pár i on má svoji druhou polovinu( přečtěte si básen mé milované od Petry Tomiškové - stránky s mandalky), ona píše Ježíš a matka Marie a to není vzor pro vztah. Pokud první lidé smyjou a pročistí hřích, to je vyhnání z Ráje (Adam a Eva)- bude smazáno i ostatním, kteří byli narozeni po vyhnání- to je logické. Astrologie je nižší učení a nebude fungovat také. Vědomí člověka má stát nejvýše a nic nás nemá ovlivnovat. Budeme projevovat Božskost v našich tělech, žít v párech, zmizí nemoci a všechna destruktivní energie. Zde na Zemi bude návrat do ráje, budeme na vyšších vibracích, jíst méně -ovoce ořechy....plody země. Velmi rychleji budeme zhmotnovat a bude zde lehčeji- nastane lehkost bytí, nebudeme rodit v bolestech a nebudou zde škůdci. V Ráji pokvete láska. Celá Země bude vzkvétat( dnes se vše bortí, nebo to napadají škůdci. To co jste četli je začátek. A jelikož máme svobodnou volbu, nevím jestli se to bude stahovat na všechny. Toto nastane na Zemi jako světlo pro ostatní světy a pak se to začne tvořit i v jiných světech- energetický přenos. Ještě vidím stálé světlo, teplo, jiné klima... návrat k přírodě vše destruktivní zmizí. Kupujte pouze věci čisté- přírodní, sázejte si již dnes vaši Rajskou zahradu. Symbolem vztahu je židovská hvězda je spojení muže a ženy a spolu mohou tvořit, každý sám je pouze polovinou. Jako znak jing a jang- muž a žena( žena má jang uvnitř a jing venku Ženskou sílu a muž naopak), jiné nauky by z nás udělali bezpohlavní jedince a to je špatně. Doporučuji knihy: Jsem žena- Galina Šerevovová, Svatá nevěsta - Tau Malachi, Žena s alabastrovým džbánkem- Margaret Starbird. V mnoha dílech je ukrytá část pravdy- vybírejme a skládejme do mozaiky. Poslouchejte v této době pouze Váš vnitřní hlas a Vaše srdce, abyste nebyli oklamáni. Pokud uvidíte zázraky- věřte tomu pouze pokud to tak vnitřně cítíte. Prosím Vás a zároven děkuji.

Datum: 25.07.2011

Vložil: Pro paní Marii

Titulek: Re: pro pana Ludka

Paní Marie učil jsem kdysi základy skutečné Mystiky a proto některé věci již dnes nevyučuji a beru je jako nezbytný základ toho co učím...!!! To co dnes učím je postgraduál ke studiu těch nejvyšších věd a to nejen duchovních. Řada rádoby "pravd" jsou jen kliše, které lidi naučili falešní učitelé a svůdci, vědomě i nevědomě. Nechci zde rozebírat vztah Ježíše a Máří, už vůbec ne vztah Matky a syna, je to příliš osobní.... Každý Syn či Dcera má ve svém současném životě kousek tohoto vztahu se svou Matkou, je jen potřeba si to uvědomit, dokud to lze !!! Některé informace nemohu veřejně prezentovat, ale opravdu se již velice rychle blíží mezník přechodu a tedy i pro mnohé obrovská překvapení, takže počkejme si již na datum velice blízké mým pozemským narozeninám tohoto roku.... :-) S přáním Světla a Lásky LK
PS: Můj Otec, Stvořitel Všeho mne obdařil možností být u toho kdy se Zázraky ději, prožívat je a sdělovat je bližním, aby je také vnímali v plnnosti. Již před mnoha a mnoha věky jsem byl povolán ke službě jako Učitel,Kněz a Léčitel Lidských Duší...opravdu si myslíte, že bych to dokázal bez patřičného vybavení, jehož nezbytnou součástí je znalost tichého místečka, tam někde v hlouby sebe sama, které není okázale na očích?! ....aaaaaaach jo :-)!!! LK

Datum: 14.04.2013

Vložil: Verona

Titulek: Re: Re: pro pana Ludka

Ach jo, pane Luďku už přestaňte šířit ty vaše bláboly, nedá se to číst. Podle znalostí, které si myslíte že máte, jste od učitele mystiky hodně daleko. Ale jednu důležitou věc by jste už vědět mohl. Ne všichni jsou tak silní a dokážou odolat vašemu kouzlu a vy budete ten, kdo je bude mít na svědomí, až začnou brát vaše plky vážně. Z vaší pýchy je mi zle.

Datum: 09.04.2011

Vložil: J.K.

Titulek: Re: páně KO-váčova legislativní úprava vesmíru

Pane L.K. velký obdiv a díky za nás všechny.

Datum: 30.03.2011

Vložil: Jana

Titulek: poděkování

Děkuji za dobrou zprávu, potěšila mně******* Mám vás ráda*******

Datum: 29.03.2011

Vložil: Guyver

Titulek: Informační šum

Pan Novák opšt předvádí svou pokřivenou logiku: pan LK sděluje, že k určitému datu a hodině byly rozvázány karmické svazky. Protože neuvedl jméno bytosti, která to způsobila ( a která jediná je oprávněna toto způsobit ), jejíž jméno je dostatečně známo, usoudil pan Novák, že "pan LK zrušil z titulu své funkce všechny karmické svazky". Připomíná známý vtip, kdy ředitel továrny vydá příkaz aby se zaměstnanci ve 12:00 shromáždili v pracovním oděvu na nádvoří, aby mohli pozorovat zatmění Slunce. Ten se, díky informačnímu šumu, změní přes "ve 12:00 nastane z příkazu ředitele nastane zatmění Slunce" až k "ve 12:00 zmizí ředitel na nádvoří v pracovním oděvu". Jeho tvrzení o žalovatelnosti výroků mých a kolegy EA je ještě směšnější. Nemyslím že by bylo trestné neuznat někoho jako Metatrona a předpokládám, že v případě že by k takovému procesu došlo, začala by se spousta lidí zajímat o to, jak takový Metatron jí, pije, vylučuje a dělá daňové přiznání. Pravděpodobně by také došlo k přezkoumání duševního zdraví pana MJN...

Datum: 28.03.2011

Vložil: Petr M.

Titulek: jen tak

https://ao-institut.cz/dopisov/333-stado-ovci.html

Datum: 28.03.2011

Vložil: Erien Azarin

Titulek: Re: jen tak

Toto téma stádovitosti, je poněkud rozporuplné a vyvolává mnoho otázek. Už proto že většina lidí touží po sdílení jednoty. Ta se projevuje shodou v názorech a z nich pramenící přejímanými vzorci chování. Myslím že to není tak jednoduché. Snažíme se ostatní obvinit že nemají vlastí rozum, ale pokud ho projevují v rozporu s našimi názory, okamžitě se od nich distancujeme.

Datum: 28.03.2011

Vložil: petr

Titulek: karmické vazby

můj pohled:karmické vazby se rozpustí teprve,až poznáme,že žádný druhý NENÍ.
Tj až poznáme do hloubky sebe sama-Jediného
.............................

Datum: 28.03.2011

Vložil: Erien Azarin

Titulek: Re: karmické vazby

Nikoliv, teprve až pochopíme že žijeme v jednotě. Prvotní Stvořitel nemůže neexistovat a to z mnoha důvodů. Ten hlavní je, že by se mu to určitě nelíbilo.

Datum: 28.03.2011

Vložil: petr

Titulek: Re: Re: karmické vazby

já i prvotní stvořitel jsme částí i celkem Jediného Nepojmenovatelného,
jako i vše ostatní,jen výčnělky na těle Totálního Života...
.......................................

Datum: 30.03.2011

Vložil: LK pro Petra

Titulek: Re: Re: Re: karmické vazby

Petře myslím, že by bylo podstatně lepší nevymýšlet deformace n-tého řádu!!! Máš to silně popletené a v podstatě je vidět, že vůbec nevážíš hodnotu slova, které vyřkneš z hlediská hodnoty. Podívej se na první naše články o tomto tématu a snad to pochopíš. Naznačím:
a) Prvotní Stvořitel začal tvořit v Neprojevenosti skrze bod projevu, kterému zde říkáme NB (nulový bod), je to tedy výchozí bod Projevenosti

b) Projevenost je tedy tím celkem Jedinného Nepojmenovatelného, jak to nazýváš a jak to nazýváme my je Stvoření.

c) v Projevenosti může i nemusí se navenek projevovat Prvotní Stvořitel = Stvořitel Všeho, protože k tomu má mnoho, nekonečně mnoho možností skrze své dílo, tewdy i tebe. V grafické podobě tys koncový bod paprsku světla a on je Zdrojem tohoto světla

Pokud to pochopíš, budeš vidět jak daleko jsi ve své představě o tom kdo jsi ve vztahu ke Stvoření a k Prvotnímu Stvořiteli = Stvořiteli Všeho, že to jistě uznáš v sobě, jinak ti to bude bránit k dalšímu poznání sebe sama, Stvoření atd.

Datum: 28.03.2011

Vložil: LK pro Petra

Titulek: Re: karmické vazby

souhlasím s oběma, jen k pochopení toho o co jde: zde bylo, jak jsem pochopila, rozpuštěno a přestřiženo vše co nedávalo jednotlivcům se vyvázat dlouhodobě ze vztahů a závislostí, které překračovali čas a prostor. Nyní a v tom vidím obrovskou Milost a Milosrdenství našeho Otce-Matky, Stvořitele Všeho, konečně může každy sám za sebe prokázat čím je. V podstatě byli sejmuty okovy z "bestie" , ta se může projevit, pokud v nás je nebo není...!!! Nyní se teprve ukáže každého pravá tvář, kdo je kdo?!

Datum: 27.03.2011

Vložil: Ilonka M.

Titulek: Dotaz

Pane Luďku píšete , že se to týká opravdu všech bytostí? Myslíte to skutečně vážně? Můžete uvést zdroj vaší radostné zprávy?
Zní to vše jako rozdávání odpustek, ale to už historie zná v jiné podobě!

Datum: 27.03.2011

Vložil: LK pro paní Ilonku

Titulek: Re: Dotaz

Ano týká se to všech bytostí a jak to nemyslet vážně, když předáváte radostnou zprávu přímo od Stvořitele Všeho. Vykonavatel je jeho Syn Stvořitel 11.Vesmíru a Kristus v jedné osobě!!! Není to rozdávání odpustků, jak jsem pochopil, ale je to akt Milosti a Milosrdenství, kdy ti co byli vzájemně svázáni karmickými uzly nemohli je přetnout a vyvázat se je po mnoho staletí a tisíciletí. Je konec Věků, každý má šanci k překročení svého stínu....
Nevím jak vy, ale já se denně dvakrát modlím za všechny přestupníky, protože nikdo není bez chyby. Je potřeba odpouštět, protože my sami potřebujeme si odpustit a nechat si odpustit, nebo je zde na Zemi někdo kdo je bez viny? Jsem v 3JT a převzal jsem konkrétní nastavení tohoto 3JT, takže mám mnoho dobrých , ale i mnoho ne až tak dobrých vlastností, se kterými se dnes a denně peru, aby nepropukly a nezničili to dobré co ostatní pomohli vykonat(vlastnosti). Dokáži tedy pochopit ostatní v jejich slabostech a raduji se z jejich vítězství na sebou a svým charakterovým nastavením. Bohužel máme v sobě zakódováno "zub za zub, oko za oko", to není dobré, protože je to nekonečný boj, bez vítězů. Jedinný možný vítěz je Láska, která vychází z odpuštění, trpělivosti, milosti, milosrdenství a mnoha dalších dílčích podvlastností.... Osobně se z této zprávy vnitřně raduji a velebím našeho Otce, Stvořitele Všeho!!!

Datum: 27.03.2011

Vložil: Ilonka M.

Titulek: Re: Dotaz

Děkuji. Netuším, jaké karmické vazby spoutávají(li) člověka a např. přírodní bytosti karmicky, ale když si to myslíte, potom máte pro to nějaký důvod , opřený o dobrý zdroj. Osobně o tom jak je taková vazba na sebe navzájem možná, mnoho nevím.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Erien Azarin

Titulek: Re: Re: Dotaz

Karmické vazby vznikají například v manželství, kdy se mohou řešit nějaké dřívější události. Protože v rámci rodiny vzniká něco jako karmický kruh, který se může polarizovat a přenášet zátěž na jednoho člena rodiny. Není náhoda že si manželé vyměňují navzájem prsten což mimo jiné symbolizuje spojení v rámci nesené zodpovědnosti, tedy v dobrém i ve zlém jak se říká. Je toho celkem hodně.

Datum: 27.03.2011

Vložil: bobeš

Titulek: Karty

Zjevně je vidět, kdo tady rozdává karty, podle nichž je nutné hrát. Kdo přinese jiné a nové, není to fér a smrdí.

Datum: 27.03.2011

Vložil: LK pro Bobeše

Titulek: Re: Karty

...buáďte prosím konkrétnější a adresnější... :-)

Datum: 27.03.2011

Vložil: bobeš

Titulek: Re: Re: Karty

Víte dobře, že časový údaj nahoře v oznámení je vybraný vzhledem k výhodným astrologickým aspektům a souvisejícím, pro vaši operaci. Pojem karty, myslím v souvislosti s Tarotovými kartami, ale to by vám lépe mohl vysvětlit váš astrologický poradce.
Prostor na to zde není a obávám se, že bych to nedokázal dost dobře stručně vysvětlit, nakonec to není asi potřeba. je to jen informace.

Datum: 27.03.2011

Vložil: LK pro Bobeše

Titulek: Re: Re: Re: Karty

Bobeši(mohu vám tak říkat?)... napište k tomu článek, rád jej zveřejním. No nevím jestli jsem vám porozuměl s tou mojí operací...!!! Je pravda, že se mi o hodně lépe čistila planeta od Elementárů a Elementálů než kdykoliv jindy, když to dělám v rámci modliteb a meditací, ráno i večer. Bylo to jako by se prohnala Vlna Světla a Lásky po celé planetě skrz naskrz sama a to bez mého přičinění. Ano viděl jsem přetínané energetické svazky z minulosti, přitomnosti, ale i z budoucnosti. Viděl jsem jak jsou Lidé a ostatní bytosti již sami za sebe. Vše se odpojilo. To samé a ještě mnohé jiné, jsem viděl v další noční meditaci a snech...

Datum: 27.03.2011

Vložil: Bobeš

Titulek: Re: Karmická astrologie

Pokud jde o astrologické hodnocení takové situace, souvisí to s vaším osobním horoskopem a to je především osobní věcí Vaší. Takže to nevypadá na článek, kde by se mluvilo o nativitě pana LK. Je to otázka pro vašeho astrologického poradce, ať je na úrovni zdejší nebo astrální, nebo jiné..:-)Možná by nebylo od věci promluvit o platnosti karmického vlivu planetárních aspektů, platných po staletí, taková zpráva jakou píšete ruší vlastně platnost karmické astrologie , mj. což možná nijak neřešíte. Evangelium (dobrá zpráva z řec.) bylo již vysloveno dávno, samotným Kristem, a jeho evangelium s radostí vítám, byla oznámena i ohledně karmického zatížení. Vaši "dobrou zprávu" lze tedy obtížně a s dvoutisíciletým zpožděním přijmout, i když oceňuji vaše dobré vize pro lidstvo. Je trochu zvláštní, že se divíte otázkám v diskusi a pochybnostem jiných tazatelů. Je to asi věc vývoje vašeho LKA vnímání a věc vývoje lidské civilizace.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Bobeš

Titulek: Re: Re: Karmická astrologie

Oprava:
Vaši "dobrou zprávu" lze tedy obtížně a s dvoutisíciletým zpožděním přijmout, i když oceňuji vaše dobré vize pro lidstvo. Je trochu zvláštní, že se divíte otázkám v diskusi a pochybnostem jiných tazatelů. Je to asi věc vývoje vašeho LKA vnímání a věc vývoje lidské civilizace.

Došlo k chybě v závěru, uvádím na správnou míru.

Vaši "dobrou zprávu" lze tedy obtížně přijmout, když samotný Kristus ji přinesl již před dvěma tisíci lety, i když oceňuji vaše dobré vize pro lidstvo. Je trochu zvláštní, že se divíte otázkám v diskusi a pochybnostem jiných tazatelů. Je to asi věc vývoje vašeho LKA vnímání a věc vývoje lidské civilizace.


Datum: 27.03.2011

Vložil: LK pro Bobeše

Titulek: Re: Re: Re: Karmická astrologie

Mě osobně nevadí nést kůži na trh, stejně již tam je :-) a bude...
Již relativně brzy se dá očekávat vyjasnění pozic Lidstvaq, ale i jednotlivců, co je nyní ještě tajemstvím, bude vyjeveno v plnosti... Počkejte a mnohé vám bude jasnější nebo spíše jasné... :-)
Mějte se pěkně a dobrou noc přeji.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Guyver

Titulek: Re: Karty

Ubezpečuji vás že nové karty jsou naprosto fér, zvláště pokud jsou staré cinknuté. Pátá řada Malých arkán se stane nezbytností. Zatím existuje na hmotné rovině pouze jediný tarot, který ji má.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Guyver

Titulek: Radaně, Karlu Havlíčkovi a ostatním karmášům:

Myslím že jste něco nepochopili: Pan Kováč neprovedl žádnou legislativní úpravu Vesmíru, pouze ji oznamuje. Zrušit karmické závazky může pouze Kristus, který je nad karmou, jíž se vy na doporučení svého (s)vůdce klaníte. O legislativní úpravu se tady pokouší pan Novák. Ovšem, jak jsem mohl poznat, ani příroda, ani planeta Země, ani karma, ba ani jiní maňásci mu nedokážou prozradit jistou zásadní informaci, a sice moje jméno. Aby je zjistil, musel by si najmout detektivní agenturu a rovněž se dovolává platných zákonů ČR. Považuji to za piznání vlastní bezmoci a dobrý důkaz toho, že není ani Metatron, ani svatý Josef, ba, ani Napoleon. Rovněž se domnívám, že by Guyvera nepoznal ani kdyby mu každé ráno přál "dobrý den". Nicméně, oceňuji vaši odvahu že jste se odvážili číst stránky, po jejichž návštěvě byste mohli spadnout o nevímkolik procent.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Karel Havlíček

Titulek: Re: Radaně, Karlu Havlíčkovi a ostatním karmášům:

Zřejmě svět existuje pro vás(LK a EA) a Guyvera pouze na černobílé úrovni NDC a Rahunta. Docela zajímavé -jak je vaše společné pátrání hned na stopě NDC. Nemůže být někdo nezávislý na sektě , spolku nebo hnutí?
Máte z nich takový mindrák? Tak proč se jimi neustále zabýváte(platí vzájemně), hodnotíte-li sami sebe na tak vysoké duchové úrovni, -jste-li vůbec na nějaké hodnotitelné úrovni z pohledu Ducha?! - Což je věcí Boží úrovně a jeho oblastí.
Mám názor, že na pana Nováka není nutné reagovat vůbec, protože je-li jeho dílo dobré -samo se ukáže ve svém čase, stejně jako moje nebo vaše práce na vinici Páně!

Opakuji znovu, že nemám s panem Novákem a NDC nic společného!!!

O tom má-li někdo za učitele vůdce , nebo svůdce, nechť rozhodují vyšší úrovně Ducha a ne lidská duše podřízena drtivým zákonům po dvou minutách( jakési dolní a zcela lidské hodnotící mozkové činnosti), které platí i pro vás, pane Guyver, pro LK i pro EA.

Mám k tomu názvu Augiášův chlív své důvody, o nichž napíšu až budu mít čas, nebo až budu o to třeba požádán...

Datum: 27.03.2011

Vložil: LK pro pana KH

Titulek: Re: Re: Radaně, Karlu Havlíčkovi a ostatním karmášům:

Pane KH, v první větě jste napsal sice již konečný soud, ale bohužel máte pravdu, že to tak nakonec vypadá...!!! Ukončím tento spor - vztah posledním článkem zítra s číslem 7., protože chtě nechtě se zbytečně špiníme spory, které stejně k ničemu nevedou...!!! Každý musí dojít do svého "hrobu" sám, když nechce slyšet, že to lze nenaplnit, cestou plného Vzkříšení a dosažení Života Věčného nyní na konci Věků. Tato možnost se bude možná opakovat až zase za cca 550.000 let. Včera se vytvořily takové podmínky, že již se nemusíme bát o Lidstvo jako takové, o tuto Planetu a mnohé jiné.... to co se událo nemá ještě plné ocenění a pochopení, co Otec a Matka Všech, Stvořitel Všeho vykonal ve své Milosti a Milosrdenství. Blahoslaveni ti, co sice nechápou, ale radují se z časů nadcházejících....

Máte pravdu, že jsem si mohl odpustit svou poznámku směrem k NDC, ale znám pana JN a dovozoval jsem nahlas to co ještě nevykonal, abych k tomu nemusel psát další článek. Pane JN omlouvám se vám, že jsem viděl více než se v té době stalo. Platilo to však i na jiné obchodníky s neštěstím druhých, kteří umně pro sebe tuto skutečnost umí zobchodovat. Chtěl jsem touto poznámkou upozornit na to, že již nikdo nemusí platit vítr v plachtách, vodu v košíku....

To co jste napsal o mindrácích, duchovních ůrovních atd, zde se vás zeptám:
Když budete vědoucí a budete vidět, že za zdmi nějakého domu člověk, který o sobě tvrdí že je učitel, zvěstovatel nových cest nebo rodič mrzačí děti (boží děti), necháte to být???!!! Psal jsem již v odpovědi na texty pana JN, že kdyby to bylo na počátku cyklu, určitě by dostal šanci se ukázat v čase a prostoru, jak scestné a především zničující je to o co se snaží....!!! Jenže jsme na Konci tohoto cyklu a na podobné experimenty není nejen čas a prostor, ale především pro řadu hledajících je to doslova smrtelné. Díky včerejšímu aktu Milosti a Milosrdenství našeho Otce, Stvořitele Všeho se již o Lidstvo bát nemusíme, nyní to bude jen a jen na něm. To už je jiná písnička!!!

Pane KH jestli máte nebo nemáte vztah, je přece vaše věc a mě osobně je to jedno, nezlobím se na nikoho a už vůbec ne kvůli tomu že někdo kamarádí nebo nekamarádí s tím či oním.... :-)

Na konci věků, je potřeba co nejvíce členů Lidstva pozemské vývojové linie dostat do vědomého spojení se svým 3JD, aby se probudil každý sám za sebe do Vědomí 3JD, to jsme měli přinest a to děláme. Víte hodnotíte nehodnotitelné. Máte tu schopnost - dar vidět, slyšet a cítit nad prostor a čas? Jestli ano, tak co jste napsal o těch dvou minutách, by asi mělo být pravdou, pokud však nevidíte, že my také vidíme, slyšíme, cítíme nad prostorem a časem.... Pokud tuto schopnost nemáte, kde berete v sobě odvahu posuzovat úroveň kam sám nedosahujete??? Vím dnes to tak prostě je, že kde kdo hodnotí a posuzuje, přitom není k tomu kvalifikován. Takže prosím zvažte příště jestli jste nebo nejste k tomu opravněn. Já osobně velice zvažuji co říkám jako LK nebo jako LKA(LK pro 3JT) a (LKA pro 3JD)

Co kdyby jste nejprve sám svůj vnitřní ACH si uklidil, třeba zjistíte, že již nemáte o čem psát :-)... pokud by přece jen bylo o čem psát, klidně vám to zde zveřejníme, nemáme s tím problém... bude to váš názor, třeba budete vidět tu pověstnou třísku v oku bližního svého, ale prosím nejprve ten trám si vyndejte vy. Mohl bych vás velice přesně popsat kdo jste a jak na tom jste, ale proč bych to dělal? Kdo čte a čte pozorně již mnohé mu bylo napovězeno...

Mějte se pěkně a klidně u nás dál diskutujte, pokud budete chtít cokoliv předat či o něčem polemizovat slušnou, to je nevulgární formou, rád vás zde uvidím(myslím to vážně)

Datum: 27.03.2011

Vložil: KH

Titulek: Re: Radaně, Karlu Havlíčkovi a ostatním karmášům:

LK:Když budete vědoucí a budete vidět, že za zdmi nějakého domu člověk, který o sobě tvrdí že je učitel, zvěstovatel nových cest nebo rodič mrzačí děti (boží děti), necháte to být???!!!

Je to vážně podle vašich soudů a popisu pouze učitel NDC , kdo provádí tak děsné věci? By jste se upsal a usoudil, jen ten talár chybí ...

LK:Co kdyby jste nejprve sám svůj vnitřní ACH si uklidil, třeba zjistíte, že již nemáte o čem psát :-)

Berte mé komentáře jako informace. Psaní bych to nenazýval. Děkuji za multi funkční odpověď.

Datum: 28.03.2011

Vložil: LK pro pana KH

Titulek: Re: Re: Radaně, Karlu Havlíčkovi a ostatním karmášům:

a) týká se to každého z nás, kdo je nevšímavý k potřebám ostatních bytostí, kdo je lhostejný k bolesti a trýzni, kdo nenaplňuje Zákony Stvořitele Všeho a podle nich nežije...
Sami jsme sobě soudci i bez taláru. To že píši o panu JN, je jiná kapitola, protože se to týká nejednoho jednotlivce, ale dokonce celého Lidstva.

b) smích, ale v dobrém...

Datum: 28.03.2011

Vložil: Guyver pro KH

Titulek: Re: Re: Radaně, Karlu Havlíčkovi a ostatním karmášům:

Pan Novák jistě není jediný. Svůj názor na věc jsem dnes napsal paní Radaně. Myslím že je formulován jasně.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Radana

Titulek: Re: Radaně, Karlu Havlíčkovi a ostatním karmášům:

Asi jste špatně četl ten komentář zeleně!? Cokoli jiného je lež!

Datum: 27.03.2011

Vložil: Radana

Titulek: Re: Re: Radaně, Karlu Havlíčkovi a ostatním karmášům:

Asi jste špatně četl ten komentář zeleně!? Cokoli jiného je lež nebo neumětelství pane Guyvere!

Datum: 28.03.2011

Vložil: Paní Radaně ( a nejen jí )

Titulek: Re: Re: Re: Radaně, Karlu Havlíčkovi a ostatním karmášům:

Pan Guyver by možná lépe pochopil kdyby se paní Radana vyjadřovala srozumitelněji. Již jsem se zmínil, že spor nechápu jako boj mezi panem Kováčem a panem Novákem, ale jako boj mezi cestou, na níž je karma institucí jíž je podrobeno naprosto vše bez výhrady ( zastávanou panem Novákem a již dva tisíce let značně "out" ) a cestou, na níž má člověk možnost se z tohoto zákona vymanit, tj. "cestou milosti". Existují síly, které mají zájem na tom, aby stará cesta, paradoxně panem Novákem označená za "novou", zůstala zachována. A není to pouze on, kdo je jejím hlasatelem. Ano, jsou to nové karty a nová hra. Pokud se Vás dotklo že jsem Vás zařadil k přívržencům NDC, hluboce se omlouvám. ( ne, opravdu nejsem vševědoucí a nemluvím ani s přírodou, ani s karmou ani s mikrovlnkou... )

Datum: 27.03.2011

Vložil: Erien Azarin

Titulek: Dodatek

No a pokud má někdo zásadní problém se sdělením od Luďka, doporučuji ještě k přečtení článek na této adrese: https://www.calleman.com/content/articles/dawn_of_the_unity_wave.htm
Článek byl publikován také v češtině na Osud.cz a převzatý na Cesty k sobě.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Michal

Titulek: Re: Dodatek-link

Můžu se zeptat, co má společného oznámení pana Kováče a s Mayským kalendářem a Kristem?

Datum: 27.03.2011

Vložil: Erien Azarin

Titulek: Re: Re: Dodatek-link

Dávat si věci do souvislostí je nezbytná součást duchovního poznání, kterou od nikoho logicky nemůžeme žádat. To že si s tím nevíte rady, a považujete NDC za jedinou kosmickou pravdu je poněkud smutné, nicméně neočekávejte, že Vám někdo bude do rukou dávat klacek, kterým ho pak budete mlátit. Přesně to se totiž v případě všech rádoby duchovních zasvěcenců děje. Tedy přemýšlejte a hledejte, protože teprve pravda kterou sám naleznete, se pro vás stane nevyvratitelnou. Díky za pochopení a přeji pohodu v duši i srdci

Datum: 27.03.2011

Vložil: Michal

Titulek: Re: Dodatek-link

Neznám NDC, jen čtu občas o nich na stránkách pana Kováče. Detailně nemám moc času se o vše kolem zajímat.
Právě, že si nevím rady tak se ptám. Když myslíte, že si za to můžu sám, tak mě nezbývá, než se obrátit na někoho jiného, nebo hledat dál sám, což jsem věděl i před dotazem:-))...děkuji za reakci.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Erien Azarin

Titulek: Re: Re: Dodatek-link

Všechno spolu souvisí a jako lidé jsme členi jednoho společenství kde by měla být přirozenou kolektivní zodpovědnost. Protože i když není a každý si hraje na vlastním písečku, mnohdy jsme díky okolnostem tlačeni do situací kdy si i v dobré víře tvoříme negativní energie, které následně ovlivňují náš duchovní stav. Pokud tedy dojde k posunu v duchovním vývoji, je nutné jedince ze vzájemné provázanosti oddělit, protože není možné aby člověk který se dopustil nějaké chyby v dobrém úmyslu, byl pevně spojen s tím, kdo jej do této situace vehnal. Asi tak.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Karel Havlíček

Titulek: Augiášův chlív

Zdravím čtenáře,

paní Radano, buďte v klidu a neobtěžujte se psaním, nemá to asi valný význam.

Považuji web Rahunta za Augiášův chlív, kde vegetuje jakýsi správce s napoutanými subjekty na řetězech naprosto živočišné úrovně. Jejich cílem není jistě víc, než vyjevení vysoké úrovně jejich osobností a magické moci-to bude tak asi vše-nic nového pod sluncem. Pokud by to bylo možné, snad jen Héráklés by to mohl dát do pořádku. Mám však tušení, že král Eurystheus by dnes musel zadat víc než dvanáct úkolů...

Co jediného je na této zprávě pana Kováče pravdivé, že se sám točí v karmickém kole jako lidská duše. Jiné , nebo snad vyšší kvality od něho a jeho subjektů nikdo neočekávejte!

Datum: 27.03.2011

Vložil: Erien Azarin

Titulek: Re: Augiášův chlív

Pokud ostatním doporučujete nepsat příspěvky, nechápu důvod proč je píšete sám. Není to o kázání vody a chlastání vína. To že nás přirovnáváte k páchnoucímu dobytku, nějak tak přehlédnu, protože není dobré oplácet urážku urážkou. Naše zkušenost říká, že kdo s čím zachází tím také schází. To že jedním dechem útočíte na lidi a současně na magii zcela zjevně ukazuje odkud vítr vane, a kdo za vaším rozhořčením stojí. Ale i tady platí, že na rozdíl od pana Nováka, nikdo z nás na jeho stránky nikoho posílat nehodlá. Pokud tohle považujete za jediný způsob jak prosadit NDC, potom je mi líto těch, co musí celou tu smutnou cestu za poznáním pravdy absolvovat. Přesto Vám děkuji za názor, ačkoliv neobsahuje ani jednu jakoukoliv informaci, krom zviditelnění vlastního ega, je to názor.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Karel Havlíček

Titulek: Re: Re: Augiášův chlív

Komentář jsem napsal, protože jste reagoval na paní Radanu, tak jak jste reagoval. Pokud píše komentář, je to její věc.
Názor je možné vyjádřit, tak pokud čekáte něco jného než názory, zřejmě čekáte marně, nebo bojujete s přeludy.
Informací je v mém komentáři celkem dost, pokud chcete vidět...posuzujete-li svět velikostí svých magických schopností a domnělé moci, je to smutné a pak vidíte opravdu jen kousek před špičku svého nosu
Přeji Vám mnoho úcty před majestátem Boží osobnosti.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Erien Azarin

Titulek: Re: Re: Re: Augiášův chlív

Názor je asi toto: karmické vztahy nemohou být zrušeny, protože to odporuje kosmickým principům.. atd. atp. V tom případě se je o čem bavit a můžeme si vykládat o mnoha aspektech duchovní cesty, jak a v jaké úrovni se kruh vzájemné provázanosti musí uvolnit a tak. Ovšem to co napsala paní Radana a přidávají ostatní jednoduše není názor, ale pouhé zvěstování svého ega. Ať už s tím souhlasím nebo ne, diskuze je vždy o argumentech, ne o tom co si o kom myslím. Píšu já snad o vás že jste dobytek, nebo že se máte léčit čajem na nervy?? O tom to asi je.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Radana

Titulek: Nástin


Dík za odpovědi, nyní jsem už vše pochopila. S lidmi kolem NDC nemám naštěstí nic společného a jsem ráda, že ani se zdejšími "vyučujícími jediné pravdy".
Zatím není zákaz doufám psát názor pod oznámení?
Pokud jste již přecitlivělí na nějaké to slovo-napište třeba upozornění:

Nechceme, aby někdo zde v komentáři psal jiné než souhlasné komentáře, nechceme aby někdo kritizoval naše velká slova magie vysokého řádu a zasvěcení nejvyšších možných stupňů, nechceme aby nás někdo považoval za lidi -ale jsme již bohové, nechceme aby vůbec psal někdo sem pod články -kdo je mimo a vůbec nic neví. Víme všechno a můžeme poučit jen ty, kteří se nám bezmezně podřídí od počátku ve všem žádoucím, přijímáme jen ty kteří jsou hodni našeho poučení!
takže asi STRUČNÝ NÁSTIN VAŠÍ CESTY!
Kam vede, nechť si udělá každý úsudek a názor sám...Sbohem

Datum: 27.03.2011

Vložil: Erien Azarin

Titulek: Re: Nástin

Paní Radano. Jistě jste si všimla, že Vám nikdo nezakazuje psát své příspěvky pod články, jako se to děje na jiných stránkách, kde se názory mažou a potom se zveřejňují ve vlastních dehonestujících článcích, kde se napadenému již nedovoluje veřejně bránit.

Citace z vašeho příspěvku:
Jsem nadšená touhle správou o vašich legislativních úpravách vesmíru...:-) dejte si pane Luďku bylinkový čaj ...zklidňuje pochody uvnitř těla, pokud neni již přeci jen pozdě, tedy myslela jsem teď na hodiny.

..Pokud jste již přecitlivělí na nějaké to slovo....

Takže tady je správná odpověď: Děkujeme paní Radano, že jste nám otevřela naše zaslepené oči. Vaše doporučení, místo duchovního počínání chlastat Vámi předepisované čaje nám konečně ukázalo co jsme doopravdy zač a od dnešního dne budeme psát jen to co většina světové populace považuje za správné a přijatelné.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Radana

Titulek: Re: Re: Nástin

Nechápu jednu věc, z čeho jste tady(přispěvatelé tak zamindrákovaní a okamžitě startujete proti NDC, když podle vašich slov pracujete na zcela jiných úrovních. Možná se mi časem vaše úrovně objeví v jiném obraze, ovšem reakce k ženě, která píše volně své , a s úsměvem komentáře, neodpovídají úrovni ani slušného učitele v autoškole, natož tomu všemujak leckde tvrdíte.... Já přeci nikde nepodporuji nějakého pana N. nebo pana L! Přeji vám , stejně jako jemu Boží milosrdenství.
Vzala jsem to spíš satiricky a vy se hned vyděšeně bráníte? Možná je to jak s tím bojem s větrnými mlýny a měla jsem asi pravdu aspoň s tou dobrou cimbálovou muzikou!:-)Nejde přeci o střety s někým jiným, jen o napsání názoru, který není nutné cenzurovata korigovat do vaší pofidérní úrovně pánové!
Slunce svítí nad veškerým Božím stvořením!

Slávu Bohu na nebesích!!!
P.S:
ŽE NESDÍLÍM VAŠI RADOST Z PROHLÁŠENÍ WEBOVÉHO CHARAKTERU VÁS A OKRUH KOLEM VÁS tolik rozladilo A VYNÁŠÍTE ZATRACUJÍCÍ ÚSUDKY? Jste si pane LK jistý, že prostřednictvím internetu Kristus pronáší svá oznámení celokosmického významu právě takto? No dobrá...:) JE TO NA VÁS!

Datum: 27.03.2011

Vložil: Erien Azarin

Titulek: Re: Re: Re: Nástin

Obavám se že toleruji veškeré formy komunikace a stejně tak i pohnutky ducha aniž bych k nim byl vnitřně poháněn vydávat komentář. Nejsem sluha žádného Boha a už vůbec ne žadatel o milost, kterou si uděluji sám díky zákonům Prvotního Stvořitele veškerého vesmíru. Povětšinou řeči podtržené oháněním se boží záštitou ignoruji a nechávám v oné nezbytné toleranci plurality názorů. Nemám nic společného s Božím stvořením a už vůbec nechápu jak se může člověk dopouštět tak primitivních myšlenek jako je spojování tří svéprávných bytostí do jednoho pytle kolektivní viny. Co je satira Vám zjevně na míle uniká, protože si ji pletete se sarkasmem, takže i tady jsme zjevně někde úplně jinde. O tom kdo je vyděšený se můžeme bavit celé hodiny a pochybuji že dosáhneme pozitivních výsledků. S tou slávou Bohu na nebesích to doufám není namířeno na mne, protože bych vás poslal do míst kde slunce nesvítí ani ze bezmračného dne.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Radana

Titulek: Exkluzivní výroky rouhavého ducha

Exkluzivní osobní vyznání pro zdejší web Eriena Azarina:
Vyjevil jste svoji podstatu a cíle a to je nyní zřejmé všem, kteří přihlížejí... i z jiných oblastí. Směr vašich výroků mi není lhostejný, proto budete velmi brzy mnoho o svých záměrech a pohnutkách vysvětlovat. Zde (niže)jsou základní výroky vaší pokleslé úrovně, kde vidíte sám sebe pánem nad situací. Rouhavé výroky těch co narušují a ničí Boží dílo jsou známy, není nutné aby jste v nich pokračoval, protože do světa vešlo mnoho takových klamných existencí povyšujících se nad Pána a Stvořitele.
Označení pana Karla AUGIÁŠŮV CHLÍV je velmi výstižné.

Budete vysvětlovat tyto výroky:

EA:
Nejsem sluha žádného Boha a už vůbec ne žadatel o milost, kterou si uděluji sám díky zákonům Prvotního Stvořitele veškerého vesmíru.

Povětšinou řeči podtržené oháněním se boží záštitou ignoruji a nechávám v oné nezbytné toleranci plurality názorů.

Nemám nic společného s Božím stvořením a už vůbec nechápu jak se může člověk dopouštět tak primitivních myšlenek jako je spojování tří svéprávných bytostí do jednoho pytle kolektivní viny.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Erien Azarin

Titulek: Re: Exkluzivní výroky rouhavého ducha

Opět to nestoudná arogance přivlastňovat si a rozhodovat o tom koho bude Bůh trestat za to, že říká něco, co není v mém osobním hodnocení správné. Jakým právem se člověk dopouští takové ohavnosti, že si uzurpuje právo soudit z pohledu jakéhosi Boha, který slouží jeho vlastním názorům. Vy vůbec nemáte tušení co stvoření je a přesto tu rozhodujete o Božích soudech. Kdo je tu potom ten špatný, já který mluvím za sebe, nebo Vy která soudíte ve jménu Boha, který vám slovy Ježíše jakýkoliv soud zakázal. Necítíte se náhodou trochu špatně z pohledu vlastní víry, kterou zesměšňujete urážkami Božího poselství. A opět urážky a naprostá lhostejnost k tomu co sám hlásám. Nebojte, můj Stvořitel už si zvolil, to ne já tu musím dokazovat koho opravdu ctím. Jsou tu jiní kteří to mají za úkol a nejsou schopni přijmout ani základní pravdy obsažené v evangeliu kterým svou namyšlenost a aroganci zaštiťují. Věřte mi, že před svým Stvořitelem jsem čistý skrze pokoru a lásku se kterou jej následuji. Nic o tom nevíte, protože o tom nic vědět nemáte. Tak proč si myslíte, že můžete stát v pozici soudce?

Datum: 27.03.2011

Vložil: Ra

Titulek: Re: Re: Exkluzivní výroky rouhavého ducha

Nestojím v pozici soudce, jak podsouváte, Duch soudí a jsem za to nesmírně vděčná. Podstatné bylo řečeno.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Erien Azarin

Titulek: Re: Re: Re: Exkluzivní výroky rouhavého ducha

Pokud je to tak, a skutečně nesoudíte, potom jste napsala svůj příspěvek patrně pod vlivem halucinogenů. Jinak si to vysvětlit nedokážu. Kroutit se a převracet vlastní slova, je nehodné člověka, který si klade za cíl šířit učení, ať už jakékoliv. Nemůžete totiž volat někoho k zodpovědnosti a zároveň tvrdit, že jej nesoudíte. Ani náhodou by jste nechtěla žít můj život a přesto jsem si vždy byl vědom proč se to děje. Buďte tedy soudná a nesnažte se obviňovat člověka o kterém nic nevíte. Už proto že to není jednoduše slušné. Já si taky nedomýšlím kdo jste a proč píšete to, co píšete. Pouze reaguji na urážky, které jsou celkem k ničemu.

Datum: 27.03.2011

Vložil: Radana

Titulek: Re: Re: Re: Re: Exkluzivní výroky rouhavého ducha

Nemůžete totiž volat někoho k zodpovědnosti a zároveň tvrdit, že jej nesoudíte.

Pokud bych někoho soudila, musela bych cítit osobní nebo jinou zodpovědnost danou výkonnou soudní mocí. Soud vypadá poněkud jinak než píšete, ale přeji vám Boží milosrdenství a lásku, postoupila jsem vaše slova úrovni Ducha, on je oprávněn nejlépe posoudit vaše výroky, nejen dnešní. Za jaké je považuji osobně jsem napsala. Zamyslete se nad svými jinými zatracujícími soudy pane EA na tomto webu, které jste vynesl nad komentáři. Máte dojem, že si můžete posuzovat a soudit podle chuti koho chcete a když použiji váš styl kvuli nastavení zrcadla, moc se vám zjevně nelíbí.
Opakuji znovu. Duch je ten kdo je soudcem, ne ten kdo se za spolupracovníka Ducha vydává a odporuje božským zákonům a principům.

Datum: 28.03.2011

Vložil: Erien Azarin

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Exkluzivní výroky rouhavého ducha

Obávám se že nemáte všech pět pohromadě a tím tuto diskuzi považuji za uzavřenou. Myslete si co chcete a mluvte o čem chcete. Nejsem žádný křesťan a nebudu číst ani poslouchat zfanatizované žvásty. Na to můj žaludek není stavěný.

Datum: 27.03.2011

Vložil: LK pro Radomíru

Titulek: Re: Re: Re: Nástin

K příspěvku jako takovému se nebudu vyjadřovat, to nechám na vás a na vašem svědomí, jak omlouváte první váš příspěvek, který mne osobně nijak neublížil a budu si myslet že ani to nebylo primárním cílem .... :-)

Chci vse spíše vyjádřit k vašemu P.S.: ... že nesdílíte , přece je jen vaše věc a vaše ztráta. Za to přece se nikdo z nás na vás nemůže zlobit, spíše je to k politování a projevení soucitu(v dobrém) Je škoda, že to nevnímáte jako super událost, ale to přece nemůže nic změnit na faktu, že se ta událost uskutečnila a mnohým z nás to radost přináší a jistě i přinese v podobě osvobození lidských bratrů a sester z pout, které nebyly již k unesení!!! Samozřejmě to platí i pro jiné bytosti, které se zatížili nad rámec svých kompetencí a nebyli schopni se již z toho vyvázat. Musel bych k tomu napsat článek jak to vidím podrobně, ale i já sám to musím nejprve pochopit na úrovni 3JT, musím přenést obrazy a podstatu těchto obrazů z 3JD do 3JT a někdy to je docela těžké.... Pokud jste včetla co jsem napsal jako odpověď pro paní Ilonku, která se mne ptala na Zdroj, tak jsem napsal, že to mám přímo od Prvotního Stvořitele. Proč mi to bylo předáno při zcela jiném tématu cvičení v meditaci, nechám na něm. Zeptal jsem se jestli se mohu o tuto informaci podělit a dostal jsem souhlas. Co tedy po mě chcete více, jsem naprosto otevřený. Mám se tedy zeptat přímo Krista, co on na to?! Některé věci i přes svou naprostou otevřenost nemohu říci, lidé by to neunesli!!! Vše se zrychluje a přichází čas, o kterém se psalo že příjde!!! Je možné, že již to vše prožíváme. Kdysi jsem měl prorocké sny, věděl jsem co se stane, jen jsem nevěděl jaqk se k tomu dobereme. Nyní řada událostí již proběhla a probíhá, jen nad tím žasnu jak již jednou prožité se opakuje ve 3D i ve vyšších rovinách Stvoření.... víc opravdu nemohu :-) i :-(

Datum: 27.03.2011

Vložil: Erien Azarin

Titulek: Re: Nástin

A ještě toto. Pokud se podíváte na obsah článků, potom zajisté nemůžete tvrdit že se tu zvěstuje to co nám podsouváte. Vaše "velká slova magie vysokého řádu" jsou ať už chcete nebo ne jasným důkazem o kom a s kým se bavíme, protože o tom co děláme si ani jeden z nás nemyslí, že to je magie. To si popravdě myslí pouze jeden jediný člověk na téhle planetě, a potom jeho stoupenci. Takže se nerozčilujte a pokud s ním nemáte nic společného, potom jednoduše napište článek a bude u nás zveřejněn. Tak moc jsme tolerantní a tak moc jsme každému vděční za jeho názor ať už píše cokoliv a o čemkoliv. Přirozeně pokud zachová rámec slušnosti.

Datum: 26.03.2011

Vložil: Radana

Titulek: páně KO-váčova legislativní úprava vesmíru

Zajímavá zpráva i vzhledem k vašim bojovným pokřikům mezi servery NDC a zde, takže už se teď vlastně spolu budete mít rádi a s "pětitibeťany" brzy vykouříte dýmku (lulku )míru??!
Jsem nadšená touhle správou o vašich legislativních úpravách vesmíru...:-) dejte si pane Luďku bylinkový čaj ...zklidňuje pochody uvnitř těla, pokud neni již přeci jen pozdě, tedy myslela jsem teď na hodiny.Jest-li chcete pošlu seznam a dávku bylin podle dobré bylinářky z Moravy, prej ještě pomáhá dobrá cimbálová muzika! ale ne zas moc nahlas, kvůli bubínku. Poděkování za zprávy ze světa..Radana:-))
Chybí už jen karikaturismus na úplném spodku vašeho oznámení!

Datum: 26.03.2011

Vložil: LK pro Radanu

Titulek: Re: páně KO-váčova legislativní úprava vesmíru

Jsem rád, že jste se pobavila, alespoň je vidět že zbytečně neobíráte lidi o penízky za nic :-). Jsem ale opravdu rád, že se to co bylo sděleno stalo, budou se dít ještě další věci, ale to asi není pro praktikanty NDC, kam patříte jak se tak podle jména jevíte.Jinak díky za nabídku bylinek, ale světe div se mám své oblíbené blinky a extrakty. Jestli jste čekala na mou odezvu na NDC 41B, tak ta bude v pondělí jako poslední moje 7. odpověď na vašeho "mistra"
Na závěr jednu poznámku k vám Radano: Opravdu nevíte o co zde celou dobu jde, možná je to i lepší, protože by jste nebyli tak naivně klidní, ale to je dnes už jedno....
Pěkný večer přeji i přes vaší ironii... :-)

Datum: 26.03.2011

Vložil: Erien Azarin

Titulek: Re: páně KO-váčova legislativní úprava vesmíru

Arogance nás nikdy neopravňuje k hodnocení poznání druhých, protože zpravidla pouze odhaluje naše špatné vlastnosti. Argumenty jsou základem slušné a věcné diskuze. Napadnout něco a zatloukat to řečmi o čaji, je nejen povrchní snaha o zviditelnění a vyvolání naprosto nesmyslného sporu, ale zároveň důkaz že nemám dostatek soudnosti si přiznat, že ve skutečnosti nemám co říct.

Záznamy: 1 - 59 ze 59